1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po złożeniu przez Klienta zamówienia oraz otrzymaniu przez Salon pełnej kwoty należnej za zamówiony w Zakładzie towar (na pełną kwotę zamówienia składać się mogą: wpłata własna Klienta plus wpłata instytucji kredytującej zakup lub 100% wpłaty instytucji kredytującej zakupy Klienta).
2. Po całkowitym opłaceniu zamówienia, Klient otrzymuje SMS-a z informacją potwierdzającą wpłatę oraz rozpoczęcie realizacji Jego zamówienia.
3. W zależności od rodzaju zamówionych szkieł okularowych, realizacja zamówienia może trwać od 24 godzin do 7-10 dni roboczych. Terminy te uzależnione są od stopnia zaawansowania technologicznego zamówionych szkieł, a co się z tym wiąże - czasu potrzebnego na ich wyprodukowanie przez firmy inżynierii optycznej.
4. Po otrzymaniu przez Zakład Optyczny zamówionych przez Klienta soczewek okularowych, następuje ich bezzwłoczny montaż w zamówionych w Salonie lub powierzonych Salonowi przez Klienta oprawach okularowych. Po zamontowaniu soczewek Klient powiadamiany jest SMS-em o możliwości odbioru gotowych okularów korekcyjnych. W wypadku konieczności montażu zamówionych soczewek okularowych w oprawie będącej w bieżącym użytkowaniu, Klient powiadamiany jest SMS-em o konieczności dostarczenia ww oprawy do Salonu.
7. Gotowe okulary Klient może odebrać niezwłocznie po otrzymaniu od Salonu Optycznego SMS-a informacyjnego lub ok. dwóch godzin od dostarczenia do Salonu oprawy okularowej, w której zamontowane mają zostać zamówione przez Niego soczewki okularowe.
8. Preferowany jest odbiór osobisty zamówienia przez Klienta lub osobę przez niego do tego upoważnioną.
9. W wypadku konieczności wysyłki zamówienia, Salon musi być o tym poinformowany w momencie składania zamówienia.
10. Koszt wysyłki pokrywa Zamawiający.
11. Koszt wysyłki paczki krajowej: 14,00 zł, koszt wysyłki paczki zagranicznej: każdorazowo kwota ustalana jest indywidualnie,w zalezności od kraju docelowego.
12. KLIENT JEST ZOBOWIĄZANY DO ODBIORU SWOJEGO ZAMÓWIENIA W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE 45 DNI OD DATY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. W tym czasie wysyłane są do niego łacznie trzy powiadomienia SMS-owe. Jeśli w tym czasie zamówienie nie zostanie odebrane, a Klient nie poinformuje o przyczynie opóźnienia, zamówienie zostaje anulowane, przepada też cała kwota za nie zapłacona.
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA WYROBU
1. Okulary należy stosować tylko zgodnie z przeznaczeniem.
2. Dla uniknięcia deformacji oprawy oraz powstawania naprężeń w soczewkach, nie należy zakładać/zdejmować okularów jedną ręką.
3. Okulary należy chronić przed ekspozycją na działanie wysokich temperatur (np. na podszybiu w samochodzie).
4. Nie należy narażać okularów na kontakt z twardymi i szorstkimi materiałami.
5. W przypadku uszkodzenia okularów nie należy naprawiać ich samodzielnie, natomiast należy zgłosić się do Zakładu Optycznego w celu naprawy lub wymiany uszkodzonych części.
6. Okulary należy myć tak często, jak jest to konieczne, przeznaczonym do tego preparatem, następnie spłukać wodą i delikatnie osuszyć, soczewki okularowe należy czyścić preparatem przeznaczonym do ich pielęgnacji oraz miękką ściereczką.
7. W czasie nieużytkowania zaleca się przechowywanie okularów w futerale.
OŚWIADCZENIE
o zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi.
Salon Optyczny Krupka oświadcza, że wykonane okulary korekcyjne, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r., spełniają wymagania zasadnicze. Zgodnie z art.7 ustawy o wyrobach medycznych potwierdzamy: 1. wzajemną zgodność poszczególnych elementów, 2. że wykonane czynności zgodne są z instrukcjami użytkowania, 3. że wykonane czynności podlegają kontroli i badaniom, 4. że przeprowadzona kontrola potwierdza zachowanie zaleconych parametrów w zakresie obowiązujących tolerancji wykonania, 5. wyrób opakowano i zaprezentowano instrukcję użytkowania.
Strona stworzona w kreatorze WebWave by Salon Optyczny Krupka 2024